Piilotettu aarre



Asiantuntija-apua somepalveluiden käyttöön

Referenssit

Piilotetun aarteen referenssiasiakkaita

Eli keidän kanssa Johanna Janhonen on etsinyt someen piilotettuja aarteita?

 

logo_3dformtech

logo_atradius logo_Cloetta75 logo_cmadfi logo_efima logo_etry75 logo_fennovoima logo_fitfarm logo_hoviportaat75
logo_iisalmi logo_jamsa logo_Keskisuomenliitto logo_keynotes3 logo_kirkkonummen_seurakunta logo_kouvolan_kaupunki logo_lao logo_laukaan_kunta logo_laukaan_ekokoulu logo_Lampoykkonen logo_maajakotitalousnaiset logo_mikkelin_kesayo75 logo_oulun_kaupunkig logo_oulun_seurakunnat logo_oulun_yliopisto logo_porvoo logo_ruka_peak logo_sallan_kunta logo_seuturekry logo_st1 logo_storaenso logo_suomenkasityonmuseo logo_suomen_museoliitto logo_tekniikan_akateemiset logo_tieto logo_tietokeskus logo_toivolapalvelut logo_tuuliwatti logo_valio75 logo_vastuuvalmennus



Piilotetun aarteen referenssiasiakkaita löytyy myös Pinterestistä.

Tässä muutama poiminta Johanna Janhosen LinkedInissä saamista suositteluista, kurkkaa LinkedIn:stä loput.

Kiitos Ideoita Instagramiin -koulutuksesta! Mukava iltapäivä viehättävässä ympäristössä ja asiantuntevaa sisältöä. Pieni ryhmä antoi mahdollisuuden perehtyä just niihin omiin juttuihin. Suosittelen!
- Kati Poikonen, markkinointikoordinaattori, Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Yrityksemme suomenkielinen Wikipedia-artikkeli kaipasi muokkausta ja päivittämistä, joten otimme yhteyttä Johannaan. Yhteistyö oli helppoa, ja Johanna tuntee Wikipedian maailman erinomaisesti. Tuloksena oli hyvä, tasapainoinen ja informatiivinen artikkeli.
- Eerika Olkinuora, viestintäpällikkö, Stora Enso

Johanna Janhonen/Piilotettu Aarre – Luova toimija somessa ja luovan alan bloggaaminen -koulutus: Taiteesta tuotteeksi -hankkeen kohderyhmälle (taiteilijat, käsityöläiset ja muusikot) suunnattu koulutus keräsi Kiuruvedelle monipuolisen joukon osallistujia. Koulutuksen tarkoituksena oli tutustuttaa toimijoita sosiaalisen median eri kanavien vaihtoehtoihin, jotta he voisivat hahmottaa, mikä toimisi heille markkinoinnin ja oman osaamisen esiin tuomisen työvälineenä. Illan aikana kouluttaja Johanna Janhonen esitteli selkein esimerkein sosiaalista mediaa luovan toimijan työvälineenä ja havainnollisti somen merkitystä käyttäjistä kerätyillä tilastoilla. Koulutus koettiin hyödyllisenä ja sen jälkeen monet osallistuneet ovat tuottaneet ammatillisille sivustotoilleen ovat uutta sisältöä sekä muokanneet some-kanavien löydettävyyttä selkeillä profiileilla ja tunnisteilla.
- Salla-Mari Koistinen, projektipääällikkö, Iisalmen kaupunki

Voin suositella Johanna Janhosen some-koulutuksia. Koulutukset ovat tiiviitä, pysyvät asiassa ja opit on heti otettavissa käyttöön. Johanna on valmistellut aina hyvän koulutusaineiston, jonka asiakas saa myös omaan käyttöönsä. Asiat etenevät koulutuksissa keskustellen ja asiakkaan kysymyksiä ratkaisten. Olemme voineet ottaa sosiaaliset meidat käyttöön heti koulutuksen jälkeen (Linkedin, Twitter, Facebook). Koulutuksissa on myös keskitytty siihen, miten yritys voi liiketoiminnassaan hyödyntää some-kanavia ja mitkä ovat käytön tavoitteet ja periaatteet. Käytämme varmasti jatkossakin Johanna Janhosen koulutus ja konsultointipalveluja.
- Jaana Jantola, toimitusjohtaja, Seuturekry Oy

Olen työskennellyt Johannan kanssa CMAD-tapahtumassa. Johanna jakaa asiantuntemustaan tavalla, joka tuottaa hienon yhteisen kokonaisuuden. Hänen rauhallinen ja keskittynyt työskentelytapansa ja saa toisetkin työskentelemään kokonaisuuden hyväksi – osallistamista parhaimmillaan! Suosittelen lämpimästi Johannaa sosiaalisen median, tapahtumien sekä osallistamisen ja joukkoistamisen tehtäviin.
-Marja Keränen, verkkoviestijä, Jyväskylän yliopisto